Jeg håber, du har lyst til at følge med på bloggen.

Du kan i højre side indtaste din e-mailadresse og få mine blogindlæg tilsendt.
Bemærk at du får en mail med emnet "FeedBurner Email Subscriptions" fra noreply+feedproxy@google.com, hvor du skal bekræfte ved at klikke på linket.

Du kan også følge mig på instagram: legoglaering.blogspot.dk - jeg skriver, når der er nyt på bloggen:-)

Tuesday, March 28, 2017

Sygdomme

Der har været stille her på bloggen, da vi har været ramt af sygdomme på skift - men det har også haft overlap. Vi har ikke prøvet før at være syge samtidig, og jeg forstår nu, hvad min veninde egentlig mente, dengang hun sukkede og sagde, at det trak ud med sygdommene i deres familie, og den yngste havde været syg så længe... For man bliver da virkelig træt, og man når jo intet. Det er i hvert fald et godt udgangspunkt at sætte øvrige ting på standby, indtil alle er lidt ovenpå igen.
Det minder mig heldigvis om, at vi nærmest aldrig er syge. Det er måske årsagen til, at jeg synes, at det hele går i stå. Men vi har i hvert fald fået sponsoreret medicinal industrien...
I dag skulle A til 5 måneders børneundersøgelse og vaccineres. Hun var stadig forkølet og havde til morgen fået feber, så jeg tænkte, at hun i hvert fald ikke skulle vaccineres, men kunne få tjekket op på forkølelsen, der længe var blevet hængende. Jeg ventede lidt mere end en halv time ved lægen, og han konkluderede, det bare var "snot" - men vi kunne jo lige tage forbi ørelægen og få tjekket dem, da han ikke kunne se det ordentligt, og der var lidt tegn på, der måske var noget. F har også lige for nylig fået lagt dræn i for tredje gang.
Jeg var så heldig at få lov til bare at vente ved ørelægen, så kunne jeg komme ind, når det var muligt... Skønt! Jeg kunne slet ikke få nogen melding om, hvor længe det ville tage, men de er altid så hurtige, så det kunne vel ikke varer så længe. Efter 1,5 times ultimativ tålmodighed måtte jeg gå op og spørge pænt, om hun mon havde en fornemmelse for, hvornår vi kunne komme til. Det havde hun ikke, vores papir lå lige dér i kurven (sammen med et andet), og da vi ikke havde nogen tid, var det bare, som der blev tid til det på et tidspunkt... Jeg var jo også glad for ikke at være blevet afvist og "ring imorgen og spørg efter afbud", men heldigvis var en af ørelægerne lige i nærheden og tog os ind med det samme. På det "gode øre" var der begyndende mellemørebetændelse, og på det dårlige var der absolut mellemørebetændelse - trommehinden var helt udspilet! Så vi fik startet på penicillin (igen) og med beskeden om, at de helst ikke lagde dræn i på børn under otte måneder. Det må være forklaring på, hvorfor jeg kun får sovet maks 2,5 time ad gangen lige for tiden. Det er så svært at se, når små børn har noget med ørene, for de kan bare være så seje og i godt humør på trods af det. 
Nu krydser vi fingre for, at der kommer bedring over hele linjen, foråret er kommet :-)
Heldigvis kunne jeg lige få et pitstop i hovedbibliotekets ammerum, hvor vi fik gang i penicillin, og jeg kunne få min lækre madpakke bestående af to skiver rugbrød med leverpostej. Jeg havde dog lige været forbi Baresso på vej derhen - om jeg skulle have en croissant dertil? Ja tak. Med eller uden chokolade? Med chokolade... Og så får jeg en uden chokolade!
- Nå ja, og fik jeg nævnt, at jeg kørte i en lort med barnevognen? Det manglede da bare.

1 comment:

  1. Hej, jeg hedder "Inger Pedersen" Jeg er fra Danmark. Jeg var gift i 9 år med Oscar. Ting begyndte at blive grimt, og vi havde kampe og argumenter næsten hver gang på grund af min manglende evne til at føde ham et barn. Min mand pludselig begyndte at sove ude og give forskellige undskyldninger for, hvorfor han ikke kan komme hjem. Han begyndte at have anliggender med andre kvinder uden for at overveje, hvordan jeg vil have det.

    Hele min verden blev knust, og det ser ud til, at jeg mistede den eneste person, jeg nogensinde virkelig har elsket. Oscar var min bedste ven, min soulmate, min Superhelt og min hjerteslag, men han ser ikke længere noget godt i mig. Det blev værre på et tidspunkt, at han anmodede om skilsmisse ... Jeg prøvede mit bedste for at få ham til at skifte mening og blive hos mig, men al indsats var nytteløs. Jeg bønfaldt og prøvede alt, men stadig, intet virkede.

    Gennembruddet kom, da nogen introducerede mig for denne vidunderlige, store stavebeslag, der til sidst hjalp mig med ... Jeg har aldrig været tilhænger af ting som dette, men besluttede bare at prøve modvilligt, fordi jeg var desperat og havde intet valg ... Han holdt specielle bønner og brugte rødder og urter ... Inden for 2 dage ringede han til mig og var ked af alt det følelsesmæssige traume, han havde forårsaget mig, han flyttede tilbage til huset, og vi fortsætter med at leve lykkeligt. hvad et vidunderligt mirakel Baba Egbe gjorde for mig og min familie. Den gode nyhed er Oscar, og jeg er nu tilbage sammen og lever lykkeligt, og vi er blevet velsignet med tre børn, to drenge og en dejlig pige efter 9 år med barnløshed. Han hjalp mig også med at løse mit gigtproblem, som jeg har beskæftiget mig med i årevis

    Jeg har introduceret ham for en masse par med problemer overalt i verden, og de har haft gode nyheder ... Jeg er overbevist om, at nogen derude har brug for hans hjælp. For hurtig hjælp af enhver art, kontakt Baba Egbe nu via hans e-mail: babaegbetemple@gmail.com eller WhatsApp ham på +2347013499818

    ReplyDelete