Jeg håber, du har lyst til at følge med på bloggen.

Du kan i højre side indtaste din e-mailadresse og få mine blogindlæg tilsendt.
Bemærk at du får en mail med emnet "FeedBurner Email Subscriptions" fra noreply+feedproxy@google.com, hvor du skal bekræfte ved at klikke på linket.

Du kan også følge mig på instagram: legoglaering.blogspot.dk - jeg skriver, når der er nyt på bloggen:-)

Tuesday, January 24, 2017

Hjertelig velkommen til min blog!

I skrivende stund er jeg på barsel med lille A., der kom til verden i oktober 2016 – tre år efter vi fik F. Det var planlagt, at vi skulle have F., imens jeg blev færdig på læreruddannelsen, og jeg havde derfor barsel i tre måneder efter endt studie, før hun skulle starte i dagpleje. Barselsdagpengene var sluppet op og arbejdslivet tog sin begyndelse. Derfor nyder jeg rigtig meget at have en ”rigtig” barsel nu :-)
Igennem min uddannelse og mit arbejde har jeg fået viden om børns læring og udvikling. Efter selv at have fået børn er min interesse kun vokset, og dette er årsagen til, at du sidder og læser med her. Jeg har primært arbejdet med unge i alderen 13-16 år, men mit udgangspunkt vil være småbørn i første omgang samt familielivet. Jeg håber, at du vil læse med og lade dig inspirere.
/ Louise

No comments:

Post a Comment